Rabu, 29 Julai 2015

[SINOPSIS NOVEL] Pergilah Air Mata

Assalamualaikum..





Noktah bahagia yang menjadi anganku, ternyata cuma titik mula pada derita yang tidak bertepi. Sumpah bukan ini yang aku mahu. Sumpah juga, aku tidak pernah mahu buat kau seksa. Tidak mahu merobohkan baahagiamu. Atas rasa bersalah, aku rela melihat kau menganyam bahagia bersama. Namun, mengapa perlahan-lahan layananmu memberi tanda tanya dihati ini? Mungkin kita sama-sama berkongsi rasa? Mungkin kita sudah sama-sama terpaut? Atau.. mungkin segala yang berlaku tidak lebih hanya mainan perasaanku sendiri? Mungkin.. kerna aku yakin, bencimu tidak mungkin berubah sayang. Bencimu padaku setinggi awan yang manyapu langit.. - SABRINA

Memang aku benci. Memang aku tak pernah rela dengan takdir ini. Namun, kenpa tulusmu terus mengikat aku pada ikatan yang paling kubenci ini? Mengapa hati ini penasaran setiap kali kau menagih perpisahan yang pernah aku janjikan? Cintakah ini, apabila aku tewas tiap kali memandang wajahmu? Sayangkah ini, apabila hatiku digaru resah setiap kali aku cuba lari darimu. Mustahil, cinta kerana cintaku sudahku simpul kukuh dihati ini. Apa yang sebenarnya yang berlaku diantara kita? Bagaimana cara untuk aku hapus wajahmu yang terus menemani mimpiku? Di mana noktahnya permainan perasaan ini... - BADRUL


Novel ini juga akan diataptasikan ke drama yang akan ditayangkan di RTM. Antara yang akan menjayakan drama ini ialah Kamal Adli (Badrul), Nelydia Senrose (Sabrina), Izreen Azminda (Dayana), Dan ramai lagi..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan