Ahad, 17 Februari 2019

Ziggy Zagga by Gen Halilintar



Assalamualaikum & hi!...

Gen Halilintar dah keluar lagu baru iaitu #ZiggyZagga yang bermaksud zig zag (bentuk petir) dan ia adalah melambangkan keluarga Halilintar!. Yang paling menariknya keseluruhan dari segi penulisan lagu, cheographer, producer & sampai lah ke bahagian makeup semuanya diuruskan dan ketuai oleh setiap anak Gen Halilintar sendiri! Giler hebat mereka ni. Dah boleh kot buat production sendiri dan semua ke 11 anak-anak Pak Halilintar dan Bu Gen sangat-sangat berbakat! *thumb up*

Sebelum ni dah dengar lagu #ziggyzagga ni sebabnya mereka dah upload video mereka perform lagu zigga zagga ni untuk satu event/festival dekat Indonesia dan dari situ terus search kat youtube tapi malangnya mereka belum keluarkan official song & mv. Boleh katakana setiap hari jugaklah tertunggu lagi-lagi masa tengok update status anak-anak Gen Hlilintar sendiri di IG.

Dan 15 FEB 2019, mereka dah pun keluarkan full song & juga video klip #ziggyzagga ni. Serius cakap lagu mereka ni sangat-sangatlah best! Dan senang kot nak hafal lirik mereka ni sangat-sangat sempoi dan liriknya berkaitan dengan keluarga mereka sendiri. Sangat-sangat berbakat Sohwa ni!.

Mv #ziggyzagga, masa teaser pun dah teruja inikan pulak kita layan full mv mereka, lagilah syokkkkkk. Mula je lirik dia dah mula meremang kot bulu rom ani semua, sangat-sangat bersemnagat. Lirik pertama Sohwa paling aku suka sebabnya senang ingat dan lirik tu sangat-sangat buatkan asyik nyanyi je part tu iaitu ‘sepatu merah celana biru, ku tak peduli (peduli)’. Cer dengar sendiri dan mesti anda semua suka!.

Dalam semua part, paling suka masa mereka menari kat gelangga bola sepak tu, perhhh part tu paling best dan suka dan semua pemandangan dalam  dalam mv ni sangat-sangat cantik! Serius pandai Thaariq dan Saaih produce mv ni!. View mula-mula pun dah lawa kot dalam salji tebal kot.

Setiap tak tertaip nak komen pasal semua lagu dan klip video Ziggy zagga ni semuanya sangat-sangat AWESOME & PERFECT!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan