Rabu, 1 April 2015

[SAYA JUAL] Poster Tanda Tangan Lee Min Ho

Hello..

Kepada peminat-peminat Lee Min Ho, jika anda seorang yang sedang mencari poster Lee Min Ho siap dengan tandatangan untuk di beli, saya di sini menjualnya & poster ni cuma ada SATU je..

Saya jual ni pun sebab tengah kemas bilik, tengok poster tu kemas je tersimpan rapi dalam bilik dan mak saya hampir-hampir nak bakar, jadi kepada sesiapa yang mencari poster Lee Min Ho siap tandatangan bolehlah "pm/dm" kat facebook / twitter NORA ERINA.

Harga yang boleh runding.

Gambarnye adalah seperti ini siap dengan tandatangan & ini hanyalah contoh posternye yg saya cari di goggle...


Jadi peminat-peminat Lee Min Ho jangan lepaskan peluang kerana poster ni hanya ada satu je! kalau anda memang berminat untuk membeli dan ingin kan gambar yang sebenar saya akan upload & penghantaran akan di buat di dalam MALAYSIA SAHAJA! Terima kasih..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan