Khamis, 12 Mac 2015

VendeurFestival 4.0 VS Jelajah ABPBH JB

Assalamualaikum..

Ni nak ceritalah, kami orang selatan (JOHOR) sekarang ni tengah keliru nak pergi Persada atau pun Pusat komplek Pasir Gudang hari sabtu ni bersamaan 14.3.2015..

Untuk yang tak tau evet apa ni,ni saya nak cerita VENDEUR FESTIVAL 4.0 adalah Vendeur Festival merupakan antara festival pertama yang berjaya mengumpulkan ratusan All Star Vendors dalam satu festival yang mana jumlah pengunjung secara puratanya melebihi 100 ribu pengunjung dan kami amat berbangga kerana banyak festival lain yang menjadikan VF sebagai kayu pengukur untuk mereka! Thank you so much dear everyone. Malaysia boleh

Dan sekali lagi Vendeur Festival bakal meletopkan dan meluaskan kuasa di selatan tanahair JOHOR DARUL TAKZIM pada 14&15 March 2015 nanti. Persada Convention Centre menjadi taruhan! Kuadkan semangad semua kerana semua all star vendors yang join bukan calang-calang bukan biasa-biasa. Semuanya yang terbaik dan ada class tersendiri

antara vendor yang akan ada di Persada

Aidijuma
Ashh&Annas
Alhumaira Contemporary
ByFatin Suhana
Sugarscarf
FashionRepublicKL
The Geroboc
Sutrasilka
Ameera Zaini Hijab Revival
Memey Suhaiza
Leuniey Natasha
Mermaid Luxe by Liyana Jasmay
Mumu Scarves
Bikaya
Bokitta Hijab
Naelofar Hijab
FynnJamalRTW
Qaira Hijab
Hajra
Zareth zehra
Blossom Box Store
Furby & Sugar
Tudung Ruffle
Dan ratusan All Star Vendors yang lain

SEMUA ALL STAR VENDORS akan buat SALE NANGIS TEPI BUCU KATIL! Omg! Buat pertama kalinya festival fesyen terbesar malaysia bakal menghentam selatan Malaysia dan Singapura pun terkena letopan kuasa VF yang bukan calang-calang.

Rasanya Jelajah ABPBH 2014 semua orang dah tau, ABPBH merupakan antara anugerah penghargaan peminat kepada artis kegemaran mereka yang telah berusaha keras sepanjang karier masing-masing setiap tahun, jelajah abpbh ni merupakan jelajah yang mendekatkan artis untuk berjumpa kepada peminat bagi menghargai mereka yang banyak memberikan sokongan. 

Kali ni jelajah abpbh akan menyerang JOHOR pada hari sabtu ni jugak 14.3.2015, yang paling membuatkan ramai orang menangis sebab ramai artis yang akan turun JOHOR nanti!! antaranya SHUKRI YAHAYA, AYDA JEBAT, SHARNAAZ, DATUK AZNIL HJ NAWAWI, STACY, ADI PUTRA dan banyak lagi.. best kan? artis yang akan datang..


 VS

Jadi kami warga Johor sangat pening kepala antara nak datang Vendeur Festival 4.0 ataupun Jelajah ABPBH 2014, dua-dua ni merupakan acara yang jarang berlaku dan boleh katakan acara ni merupakan acara yang setahun sekali lah akan berlaku tapi tak pasti Vendeur ni setahun sekali ke buat kat Johor.. Jadi, mana satu yang akan korang pilih?


p/s : nak datang vendeur, nak beli skirt abang kawasan (AshhAnnas) & nak jumpa Shukri Yahaya, Ayda Jebat n semua!! ARGHHHHH...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan