Rabu, 7 Ogos 2013

Selamat Hari Raya

Cepat je masa berlalu,rasa macam baru semalam je semua umat islan bermula berpuasa untuk tahun ni,pejam celik2 dah nak raya,kalau ikut kalender esok(8.8.2013) raya..



Jadi dengan ini saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN kepada semua pengunjung blog TINTA DI JEMARIKU.Terima Kasih lah sebab sudi klik link blog ini

Saya sebagai pemilik blog TINTA DI JEMARIKU menyusun sepuluh jari ingin memohon maaf jika ada kasar perkataan,penyingung perasaan atau apa sahaja yang membuatkan anda tidak suka tentang blog ini,saya ingin memohon maaf,jika anda ada yang tidak suka dengan perkataan atau apa saja mengenai blog ini,silalah tegur saya & memperbetulkan apa yang silap yang mungkin saya terlepas pandang,silalah komen atau pun tulis kat chat box sebelah ni..

Jom kita layan beberapa gambar raya daripada artis2 Kpop yang telah di edit oleh peminat2 kpop,SELAMAT HARI RAYA

RUNNNING MAN
JIHYO
 B.A.P
 FT ISLAND
 TVXQ
 SUPER JUNIOR
 SUPER JUNIOR




WONDER GIRLS memakai baju kurung ketika mengadakan konsert di Malaysia tahun ini(2013)
 TOP (BIG BANG)
 NICKHUN (2PM)
 L (INFINITE)
 JONGUP (B.A.P)
 JUNHYUNG (BEAST)

 ALEXANDER
DOOJOON (BEAST)





p/s:korang masih dapat duit raya lagi ke???



Tiada ulasan:

Catat Ulasan