Khamis, 15 Ogos 2013

[BATAL!] Park Jung Min datang Malaysia Oktober ini!!

Kepada semua peminat SS501 yang meminati Park Jung Min,inilah peluang anda untuk mengenali & berjumpa Park Jung Min secara lebih dekat dengan <Park Jung Min featuring ROMEO 1st Malaysia Showcase>.




Sila lihat bawah ini,jika anda ingin membeli tiket & serba sedikit info penting yang telah disediakan oleh pihak penganjur




Ticket Launch details:
Date: 17 August 2013
Time: 11am-3pm
Venue: Paradigm Mall (Upper Atrium)

*The first 200 fans who purchase VVIP or VIP tickets at Paradigm Mall will entitle to a 10% discount on the tickets. Also, there will be a session in EVERY HOUR where we will be giving away limited press conference and fan sign passes between 11am-3pm.

Showcase details:
Date: 12 October 2013
Time: 8pm
Venue: Star Stage @ KWC Fashion Mall

Fan Sign details:
Date: 13 October 2013
Time: 2pm
Venue: Paradigm Mall (Upper Atrium)

Tickets and Passes details:
VVIP ticket (RM 390)
VIP ticket (RM 290)
Zone A ticket (RM 190)
Zone B ticket (RM 120)
*All prices excluded RM3 processing fees.

Top up option:
1)Photo pass (RM100) *VVIP, VIP & Zone A ticket holder
2)Autograph pass (RM100) *VVIP & VIP ticket holder
3)Press Conference pass (RM100) *VVIP & VIP ticket holder

For more information or inquiries kindly inbox message https://www.facebook.com/newprostar.my or email to pjmshowcasemalaysia@gmail.com.


Video dar Park Jung Min untuk peminat-peminat di Malaysia mengenai <Park Jung Min featuring ROMEO 1st Malaysia Showcase>.

https://www.youtube.com/watch?v=2nf4a7qEq_E


p/s:sila komen atau angkat tangan,jika anda peminat SS501 & Park Jung Min????

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan