Sabtu, 7 Mei 2016

[SINOPSIS] Angin Cinta

Assalamualaikum..




Sinopsis Novel

Khairi Kamarudin Osman atau mesra dipanggil KK punya segala-galanya yang orang lain impikan dalam dunia ini. Pangkat, harta, wang ringgit, juga segala kemewahan dunia tetapi hanya satu kekurangan bagi dirinya iaitu cinta.

Kehadiran Irika seolah memberi nafas baru dalam hidup KK yang sepi tanpa sebuah cinta selama ini. Saat cinta itu dia perolehi dan hampir saja ke jinjang pelamin, ada satu permintaan yang Irika pinta, membuatkan KK rasa serba salah. Irika pula tidak pernah mengimpikan apa-apa sepanjang hidupnya, kecuali satu perkara. Bersatu dengan abahnya semula setelah lama mereka terpisah.

Irika kini tersepit antara abahnya yang sudah lama dia tidak ketemu dan juga KK, cinta hatinya yang baru dia jumpa. Siapakah yang harus Irika korbankan?

Ketika keputusan telah Irika bulatkan, KK membawa diri entah ke mana membuatkan hati Irika dipagut penyesalan. Andai benar tiada jodoh antara mereka, kenapalah angin yang menderu itu membawa cinta bersamanya?


Novel ini telah pun siap difilem kan dan anda boleh menonton menyaksikan FILEM ANGIN CINTA yang diadaptasika daripada NOVEL ANGIN CINTA di ASTRO FIRST!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan