Jumaat, 23 Mei 2014

Kim Jong Kook Datang Malaysia 2014

wot wot!!!!
lamanya tak update blog ni..huhu
sorry beb busy sikit,biasalah budak belajar memang macam tu kan

Ok,hari ni nak ceritalah sikit pasal tajuk entri hari ni,sebenarnya dah lama jugak tak bersosial netwotrk ni tapi disebabkan semalam balik rumah dapatlah online,tengah khusyuk2 gondam facebook terjumpa poster

poster ni *terus menjerit*

Memang tak sangka Jong Kook nak datang lagi kat Malaysia ni,yelah sebab tahun lepas(2013) dia dah datang,mungkin KJK suka Malaysia kot..
Saya cuma dapat maklumat yang KJK datang Malaysia 7 JUN 2014 & jika saya dapat lagi maklumat mengenai show ni,nanti saya update lagi k..sabar! saya x pasti pulak kali ni KJK datang buat konsert/show/fan meeting atau ada apa2 event.. Nanti saya cuba update lagi k


p/s: sedih sebab x dapat nk jumpa jong kook..semalam target kalau dpt jumpa sure x kan lepaskan peluang nk sign dia!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan