Rabu, 19 Februari 2014

[YEAY!!!] Lee Kwang Soo Datang Malaysia MAC ini!



Hello/Hi

Mesti peminat LKS teruja bila dapat dengar berita ni kan? pertama kali dengar berita ni pun dah menjerit suka,yelah rasanya bulan lepas (bulan 1) LKS dah datang Malaysia siap buat showcase lagi,, tup tup minggu lepas hari dengar LKS nak datang Malaysia lagi..

Tapi kali ni LKS datang ke Malaysia sebab dia akan merasmikan kedai kopi iaitu "COFFEE BENE" ini kerana LKS merupakan duta kedai ni,kedai ni dah ada di beberapa negara termasuklah Malaysia, kedai ni merupakan kedai kopi yang dibuka oleh orang Korea.. Tu je;ah yang saya tau,nak cakap lebih takut salah & mungkin ada info ni salah,jadi saya minta maaf kalau info yang saya bagi ni salah (info ni saya dapat & baca,kalau salah,saya minta maaf).. Ni je maklumat yang saya dapat,harap dapat lah juga membantu ye :)

[Lee Kwang Soo - Caffe Bene Grand Opening in Malaysia]

Date: 8 March 2014, Saturday
Time: To be confirmed
Venue: Caffe Bene, Sunway Pyramid, Malaysia

Lee Kwang Soo is heading to Malaysia once again next month to officiate Caffe Bene new outlet in Sunway Pyramid, Malaysia for their grand opening.

Caffe Bene is a coffeehouse chain based in Seoul, South Korea.
[via Runners]




 
 

 ni lah kedai yang akan LKS rasmikan (bukan rasmi tapi promosi kedai ni)

yeay LKS datang Malaysia lagi!!






p/s: ada yang dah rancang nak jemput LKS kat airport?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan